YENİ YIL SÜRPRİZİ İÇİN TÜRKİYE’YE GELDİM! ŞOK EDEN REACTION VIDEOSU!
18:05
978,765
Reddit
Hey Bitches!
Bu videomda aileme ve arkadaşlarıma sürpriz yapmak için Los Angeles’tan İstanbul’a geldim. Beni karşılarında görünce verdikleri tepkiler paha biçilemezdi. Umarım izlerken keyif alırsınız. İyi seyirler or whatever.
Videolarımdan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın.
Fikirlerinizi yorum olarak lütfen benimle paylaşın.
INSTAGRAM: instagram.com/kerimcandurmaz
TWİTTER: twitter.com/kerimcandurmaz
SNAPCHAT: kerimcandurmaz

Contact: info@kerimcandurmaz.com

YORUMLAR
  • Beyza Pehlivan
    Beyza Pehlivan

    Nobody: Really nobody: Kerimcan:BEEEĞEN GELDİİĞİİMMM

    • Tugay Kırdal
      Tugay Kırdal

      @1 saatlik videolar napim

    • METALSAN GROUP
      METALSAN GROUP

      Öo

    • İbrahim Yakut
      İbrahim Yakut

      Kerimcan durmaz lütfen bir iPhone 12 Hadiye et bana lütfen

    • İbrahim Yakut
      İbrahim Yakut

      Kerimcan durmaz para sende var be bana bir tane hediye iPhone 12 göndersene Allah daha çok versin

    • TraWeLove
      TraWeLove

      @Busenur Akgül ahahhahahahh kesinlikle

  • Zibeydə Əsədova
    Zibeydə Əsədova

    Ben hiçbir zaman önyargılı düşünmedim sana karşı. Ama bu video sana saygıda duymamı sağladı. Ne güzel sevenlerin varmış❤️

  • Fatma Basan
    Fatma Basan

    Aglattin beni kerim çünkü benim sarılacak bi annem bile yok.😭😭

  • Yasak Elma Fox
    Yasak Elma Fox

    kendisi plazalarda yalılarda otururken annesi babası niye kötü bi apartmanda oturuyo

  • Raskolnikov Xx
    Raskolnikov Xx

    Ama nasıl güzel bı video 😻

  • Musty
    Musty

    Allah'ın laneti üzerine olsun

  • nz
    nz

    Bitane senin gibi arkadaşim olsaydi

  • Anonim Portakal
    Anonim Portakal

    uçakta hangi uyku hapını kullanıyorsun?

  • Önder Tutam
    Önder Tutam

    8:56 Kerimcanın sevme tarzı 🤣🤣🤣👌

  • İrem İkra Kızılgök
    İrem İkra Kızılgök

    Nwpdnrot çocuğun beyin sıvısı aktı ama sallamaktan bide azına sıçayım diye sevmekmiş harika😂

  • Tõigemeel
    Tõigemeel

    Botega'ya bitiyoruuuuum

  • Esma Nur
    Esma Nur

    Top la bu🤣🤣🤣

  • A A
    A A

    kerimcan büyümüş gibi

  • Travestler camiyeti

  • Ayşe İle Eğlence
    Ayşe İle Eğlence

    Vaybe demek böyle deli insanlar varmış Allah bilir ilk doğduğunda nasıldın acaba çünkü kendine evrim geçirttiğin için tek kelimeyle İ-Ğ-R-E-N-Ç

  • recklessdevil
    recklessdevil

    13:53 AHAHJAJAASJSLDŞEŞDĞLSPDLEĞDĞEĞD

  • Nurane cafarova
    Nurane cafarova

    😄😄

  • Lola Loli
    Lola Loli

    Nekadar güzel bir Annen var cok duygulandim

  • Songülce
    Songülce

    Ay daha ne kadar doncen diyo 🤣

  • ATK Studio
    ATK Studio

    Lig top

  • betül kuleci
    betül kuleci

    galiba çaktırmadan ağladım...Niye böyle oldu yaa..🥺

  • Elvin
    Elvin

    Çocuğu ağzına ....... Diye sevmeyende ne bilim

  • Ata Valorant swer
    Ata Valorant swer

    Bunu izleyince erkek ligimden utandim aq seviyem dusyuor

  • fatma kara
    fatma kara

    bişiy dicem abi SEVİLİYOSUN ama kız gibisin ama karizmatiksin 💛💛💛💛💛💛

  • KADIN BAŞIMA
    KADIN BAŞIMA

    saçların çok güzeldi niye böyle yaptın ki suriyeli gencolara benzemiş .kimse demedi mi ya kankalarından falan

  • Ceylan Dilşad
    Ceylan Dilşad

    Daha Türkiye’den gitmeyi düşünmüyorsun umarım!!!! Kal ülkende !!!

  • Fairy Tale
    Fairy Tale

    Kerimcan videoda spoiler vermiş şarkısının başını söyledi Peşimdeler peşimde dedi hatta enişteside dedi. ben şokum şuannnnn

  • Muaz Kocaman
    Muaz Kocaman

    Gey mi nebu ya

  • aile kanalı
    aile kanalı

    744 bin

  • Uzaylı Kız
    Uzaylı Kız

    Bunların yaşadığı gezegende korona yok herhalde....millet ölüyor be ölüyor Allah ıslah etsin böyle düşüncesiz insanları, okyanus atlamış gelsin sarılıp ölmediği kalmadı! Ne cehalet ama!

  • Yigit yıldırım
    Yigit yıldırım

    6:06 kerimcan ailesi ile buluşur -alttan köpek gelir köpek:bendie sevin aq

  • Şeyda
    Şeyda

    ben bu videoyu izledikçe neden ağlıyorum

  • Erdem Oyunda 00
    Erdem Oyunda 00

    neden kız gibi davranıyorsun oje bile sürmüşsün gerçekten kız gibi davranıyosun

    • asd2
      asd2

      Bundan sana ne

    • THE ARMY
      THE ARMY

      Sana soran olmadı sanane onun günahları seni ilgilendirmez herkesin günahı kendisine cehennemde beraber yanmıycanıza göre seni alakadar etmez boş yapma

  • E A
    E A

    annesine sarıldığı an bende ağladım ya:/ anne işte bambaşka....anlatılmaz

  • Yusuf Gebeş
    Yusuf Gebeş

    6.25 top topu çekermiş

    • THE ARMY
      THE ARMY

      @Yusuf Gebeş yav he tamam tamam senle Uğraşamam ❤️

    • Yusuf Gebeş
      Yusuf Gebeş

      @THE ARMY ben beğenmiyor cnm

    • THE ARMY
      THE ARMY

      @Yusuf Gebeş yazık bide gidip kendi yorumunu beğenmiş

    • Yusuf Gebeş
      Yusuf Gebeş

      @THE ARMY malesef o canlı bir top

    • THE ARMY
      THE ARMY

      Komikmi

  • indie._.cokkie U.U
    indie._.cokkie U.U

    Ya aşko şu videoların harikaaağğ

  • Melisa Cebeci
    Melisa Cebeci

    Annecim diye sarıldığınızda ben niye ağladım ki şimdi :) Kerimcan çok güçlü bir insansın :)

  • ZEYNEP story
    ZEYNEP story

    Kimse Hiç kimse Gerkecten hiç kimse Kerimcan:beeenn geellddimm madaaafakaaa

  • AGT PUBG
    AGT PUBG

    Lan bunlar sulalecek gey😮

    • asd2
      asd2

      Bundan sana ne

  • Özlem Sezgin
    Özlem Sezgin

    ağladım annen çok minnoş

  • Aslıhan Ünal
    Aslıhan Ünal

    seni artık seviyorum galiba günahıyla sevabıyla 🙂

  • Sıla Sıla
    Sıla Sıla

    Konuşmak isteyenler videolarıma göz atsın

  • Dlleldldldödödldkdkdk yO
    Dlleldldldödödldkdkdk yO

    Nobody: Litteraly nobody: Kerimcan: MADAFAKIĞĞĞĞHR

  • Rüzgar ATAHAN
    Rüzgar ATAHAN

    Kerimcan bence dünya üzerindeki en şanslı insanlardan birisi çünkü annesi babası sevdikleri hayatta ve bir kitlesi var hayatı yaşıyor yani

  • GAMER BUĞRA
    GAMER BUĞRA

    sesine... neyse boşver

  • Ece Doğangir
    Ece Doğangir

    ben de işte eve gidip kapıyı çalınca annem gene mi sen der LKJSPODPOAODPAJSDPAJSPOĞ

  • GX YUSUF
    GX YUSUF

    LAN SENDEN NEFRET EDİYOM LANN BUNE MİDEM BULANDI KIZ KARISIMI ERKEK YUHH

    • THE ARMY
      THE ARMY

      Sana soran olmadı sanane onun günahları seni ilgilendirmez herkesin günahı kendisine cehennemde beraber yanmıycanıza göre seni alakadar etmez boş yapma

    • THE ARMY
      THE ARMY

      @Linda None katılıyorum sana

    • Linda None
      Linda None

      Dön mağrana

  • duman Duman
    duman Duman

    Nobody : Kerimcan: azınağğ sıçarımğg seninğg ayğg cok tatlısıngğ senğğg

  • Düzgün uğur Uzunçavdar
    Düzgün uğur Uzunçavdar

    enişte şarrkıyı soylemiş aslında 13:35 te ıhhfıdshfudh

  • HATİCE SULTAN
    HATİCE SULTAN

    Seni cok seviyorum saçma saban dusunen insanlari takmamani cok ornek alıyorum (şarkin AMAZİNG)

  • Emel ÜSTÜN
    Emel ÜSTÜN

    Videonun sonunda ağlamayan var mi

  • Eren Tanrıbuyurdu
    Eren Tanrıbuyurdu

    Seni çok seviyorum kerimcan

  • Sheb Sel
    Sheb Sel

    Hepsinin onu çok sevdiği o kadar net ki: ilk gördüklerindeki o özlem acısı ile kavuşma mutluluğunun bir aradaki ifadesi, en iyi oyuncu bile bunu provasız yapamaz. Zaten annesi Can'a sarıldığında ben de annesine sarılmak istedim. bütün anneler bir harikalar ya...

  • Elmas Nasıl Bulunur
    Elmas Nasıl Bulunur

    Film yapacağım artist olmsk

  • Zarina Nacafzada
    Zarina Nacafzada

    Kerimcaan sana Azerbaycandan yaziyorum ve sana sari sac ne kadar yakisiyooorr klibinde gordumm😍😍

  • •dоматеs согьаsı•
    •dоматеs согьаsı•

    YA SEN NASIL BİRİSİNNNN! ŞARKII YAKIYOOO! HERKESTEN GÜZEL DANS ETMİŞSİNN! HARIKASIN

  • Eyup Balkaya
    Eyup Balkaya

    Peşimde

  • ENES IŞIK
    ENES IŞIK

    Kırallllll

  • Uğur adaaam
    Uğur adaaam

    ben yeni gördüm kanalı.abonede oldum ama niye hepiniz biraz kızımsı davranıyorsunuz.

    • •dоматеs согьаsı•
      •dоматеs согьаsı•

      Canı istiyo belk

  • İREM KARAMAN
    İREM KARAMAN

    ojeli rujlu neden kız gibisin ya

  • Elf Elf
    Elf Elf

    Ağladım ama

  • Meral Tokma
    Meral Tokma

    Seni seviyorum daha ne olsun yolun açık olsun takipteyim 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  • cimcime papatya
    cimcime papatya

    Çocuk koy elini vicdanına haketiysem eywlh sjjsjsjsj can yaa yerim seni😂❤️

  • Yrbro37
    Yrbro37

    Ay valla hi hasta oliyorummn ahhğğghhhhhh vurrrr banaaaa

  • Elissa Husic
    Elissa Husic

    Kerimcan şimdiye kadar izlediğim en güzel videondu.. başarılar dilerim

  • MAVZER DOĞAN
    MAVZER DOĞAN

    Türkiye nin ender yetiştirdiği yigitlerden biridir. Kıymeti bilinmeli. Bilmem anlatabildimmi

  • Serap Demir
    Serap Demir

    Sürprizin çok hoş tu 💞❤❤💞💞

  • Serap Demir
    Serap Demir

    Seni severek izliyorum cansın can

  • Nur Gülen
    Nur Gülen

    Saçların çok kötü olmuş bebeğim bizimle değilsin

  • Mehriban
    Mehriban

    Seni cox sevirik🤗🙏🇦🇿🇹🇷

  • Aizat Kaparova
    Aizat Kaparova

    Annenle birlikte ben de ağladım ayol 😭

  • efs
    efs

    Top

  • sweaterpaws jiminie
    sweaterpaws jiminie

    13:27 spoi yemişiz...

  • Nilufar Aliyeva
    Nilufar Aliyeva

    Kerimcan birni seveleme sekli "azinaa sicarim senin"😂😂

  • Gezen aile
    Gezen aile

    Sosyal mesafe sifir😂😂😂sifir sifir gercek dostun yeri ayri tabii Cocuknhala sallaniyor🤣🤣yegen teroru Anne ama ya

  • ALUKTUR MODULAP
    ALUKTUR MODULAP

    Tipe bakarmısın? kusucam.

    • Startseva Soap ASMR
      Startseva Soap ASMR

      fotodaki sen isen çok ikonik olmuş 😂

  • Ali Acar
    Ali Acar

    Bir daha bu insan hakkında kötü düşünürsem şerefsizim. Bir insan baskalari tarafindan bu kadar sevilebilir... kıskanmamak mümkün degil

  • Dilâra Biçer
    Dilâra Biçer

    14:46 kxbdjdbd

  • Meryem Nuydnova
    Meryem Nuydnova

    Cok agladim anne gibisi yok dunyada onlar bizim damarlarimizda akan kanimiz cok guzel video olmus seni cok seviyorum

  • İlayda Okay
    İlayda Okay

    ağlama tuttu beni

  • orçun tırak
    orçun tırak

    Biri nerelisin diye sorarsa türküm deme ne bok yersen ye

  • iOS Compiler
    iOS Compiler

    Süper hassas ve süper iyi bir insansın Kerimcan👏🏻

  • Esbet Semedova
    Esbet Semedova

    Kerimcan bey siz cox tatlısınlz sizi cox seviyorum 😘🇦🇿🇹🇷

  • Rəvan Niyazov
    Rəvan Niyazov

    Bu salaki sınır dışı yapmamisdilarmi ya

  • Kürtçe Müzik
    Kürtçe Müzik

    K.D.V şaban gbi oldun kero hello papa oğlun geldi Almanyadan

  • Yağmur Çavuş
    Yağmur Çavuş

    Bu ülkeyi siz bozdunuz kerimcanlar dursun artık

  • Kerem Keni
    Kerem Keni

    Ya abi kadın gibi davraniyor

    • Origami Killer
      Origami Killer

      Nolmuş ona öyle hoş kendini öyle mutlu rahat hissediyor

  • ოεչهг८نノレズ乇尺
    ოεչهг८نノレズ乇尺

    Top

  • Leman Alekberova19
    Leman Alekberova19

    Ağladim yaaa ne yapmışsin ve neden şimdi görüyorum?! Sapsal kafam

  • Be kind To yourself
    Be kind To yourself

    Çok duygulandım

  • Be kind To yourself
    Be kind To yourself

    Rüzgar çok tatlı

  • Selennn Demir
    Selennn Demir

    Harikasın yaa😍 anneni izlerken benim de ağlamam🙈

  • Yusuf Eray Vakti
    Yusuf Eray Vakti

    Yop

  • Berat Gur
    Berat Gur

    Korono bayram ettiğg

  • Berat Gur
    Berat Gur

    AgaAaaa

  • Sultan Kılıç
    Sultan Kılıç

    Gittiğin her yere neşeni götürüyorsun ama bu sefer üzdün :) 🥰

  • GACHA QUEEN
    GACHA QUEEN

    Nobody: Kerimcan durmaz: Surpris Mada f*ka bilerek yanlış yazdım jrjdj

  • Seda Aydınlar
    Seda Aydınlar

    Bayıldım! Anneyle kavuşmayı gözlerim dolu izledim! Samimiyetine ailene verdiğin değere hastayım Kerimcan❤️

  • Bazinga TV
    Bazinga TV

    Benim anlamadigim sey bi adamin sesi nasil böyle kadin gibi olur bu gay mi?

  • Aysenaz Olmez
    Aysenaz Olmez

    😮😮😯

Sonraki