Kerimcan Durmaz

Kerimcan Durmaz
Kerimcan Durmaz
 

Every week i will be with you on my channel with new videos. Entertainment, music, dance, makeup, travel and more...

Business: [email protected]

YORUMLAR
  • Emir Okuyucu
    Emir Okuyucu

    Dinlemeden önce 2 kez düşünün bağımlılık yapıyor ayol 😆🤑

  • feryal şan
    feryal şan

    berbatttt!! bu kadar rahatsız edici bi sesin varken bi de şarkı çıkartiyosun! bu neyin kafası ya

    • feryal şan
      feryal şan

      @부간수데 bizde tam olarak sizden bahsediyoduk

    • 부간수데
      부간수데

      ay sus ayol

  • Yağmur *
    Yağmur *

    rasim ozan kütahyalı

  • Hobim Net semih
    Hobim Net semih

    Allahi. Laneti bu soytatiyi destekleyen ve bunun gibi olup tövbe etmeyip hidayete gelmeyenlerin uzerine olsun ve onu destekleyenlerin de

    • 부간수데
      부간수데

      umarım bizim gibiler değil senin gibiler yok olur bir an önce :)

  • busra alakli
    busra alakli

    ayyy aşkımmmm süpersinnnn seni yerimmm <3

  • Eylül yüce
    Eylül yüce

    Wooooow kerimcan durmaz harikasın her zamanki gibi

  • Muhammet ali Taşkın
    Muhammet ali Taşkın

    Kıyametin zamanı gelmedimi hala, Allah ıslah etsin ..

  • Ayşenur Şenel
    Ayşenur Şenel

    Ben utandım :/

  • Nigar Mutlu
    Nigar Mutlu

    Tek kelimeyle utanç vericisin çoçuğuma açıklaması yok edepsizliğinin

  • USTURA Enes
    USTURA Enes

    Kerimcan Abi Cidden yapmışsın yani Helal. Olsun izlemeden dislike Atanlarada yazıklar olsunn...

  • Taytlı.kamyon.şöförü.
    Taytlı.kamyon.şöförü.

    BİTCH kelimesini daha ikonik söyleyen biri yok der giderim

  • Fira Semiyeva
    Fira Semiyeva

    Alfamısın be adam..

  • ?omma oppa?
    ?omma oppa?

    Hay abi kabsksbakdb tövbe yarabbim kerimcan don't stop

  • Tolunay Sağlam
    Tolunay Sağlam

    Keşke caner yaşıyo olsaydı da bu başarına tanık olabilseydi 🧿🖤

  • Merve TÜRKOĞLU
    Merve TÜRKOĞLU

    haters gonna make you famous

  • Rya Aky
    Rya Aky

    Evde bağıra bağıra peşimdeler diye barıyorum Dilime dolandı şarkı södmksalslmcmx

  • ÖZLEM DUMAN
    ÖZLEM DUMAN

    Klip gerçekten çok kalite kokuyor ve o kısa sarı saç çok yakışmış keşke öyle yapsa

  • Kumsal derin
    Kumsal derin

    Bir kullanıcı yorumunuzu beğendi değilde "Kerimcan durmaz ❤ bıraktı " olaydı bildirim baaariiiiğğ

  • ömer okur
    ömer okur

    Kerimcan üzerine çamaşırsuyu dökülmüş.

  • Kaplanka
    Kaplanka

    Dondurmacıdaki çekik gözlü herif dalacaktı size 😯

  • İkra Eryeşil
    İkra Eryeşil

    Yaa siz çok tatlısınızz❤😘😘😍😍

  • Can Minchev
    Can Minchev

    Yikamazsiniz, onu yikamazsiniz gormuyormusunuz adamin gormediginiz yer kalmadi silahli sildiriya bile ugramisti zamaninda. Onun hakkinda konusulmayan sey kalmadi , o azi olanlar var ya o azi olup ta konusanlar o magazin programiyiz diye konusanlar insanlarin emkeyiyle oynayanlar bi bakin bu adam neler yapmis, dunyay acilmis siz hala ordan konusun siz durdugunuz yerden konustukca bu adam dev gibi olacak sizi ezip gececek. Demet Akalin basarilar dilemis gerizekali, insan somuren kadin

  • Ümitcan Akgül
    Ümitcan Akgül

    çekilişe katıldım kesin bana çıkıcak eminim bu sefer olucak

  • ATRAK IYI
    ATRAK IYI

    Shaytan gəhbə !

  • Rüya MMC
    Rüya MMC

    Kamera arkasını cok merak ediyorummmm 😍

  • Ahsen Şahinoğlu
    Ahsen Şahinoğlu

    Danla da kudursun tüh prim kasamıcam diye ahahahhahah

  • Ahsen Şahinoğlu
    Ahsen Şahinoğlu

    AŞKIMMMMM ÇOK İYİ YAPMIŞSIN FENASALLLLL BİR ŞEY BUUUUU AYNI SENİN GİBİİİİİ 💜💜💜💜

  • Cedric Diggory
    Cedric Diggory

    Yorumları okuyarak şarkıyı dinleyen arkadaşım, nasılsın?

  • Şeker Portakalı
    Şeker Portakalı

    Kerimcan bana da kalp atar mısın😊 Hep burdayım

  • Aysar Sas
    Aysar Sas

    Hakettiği değer bu değil, daha çok dinlenmesi lazım

  • Hayal Perest
    Hayal Perest

    Arada kaldim simdi sana adammi diyim karimi hmmm ortada kalmiş gibisin sende canikohhh allah yardimcin olsun dogru yolu bulmada 😷😂

  • By Oktay
    By Oktay

    " ben seyrettim kıskançlar düşerken aşağı " dislike atanlara gelsin.

  • JOSEPH YS
    JOSEPH YS

    Hala trend listesinde olması 💪

  • Şeker Portakalı
    Şeker Portakalı

    Bu kadar uzun süre trendde olan ilk şarkı sanırım Benim gördüğüm

  • baba valla mantıklı isim yok
    baba valla mantıklı isim yok

    Kerimcan bana kalp

  • KEMALCEM KAPICI
    KEMALCEM KAPICI

    ben ne izledim biraz önce .d

  • sarisari2007
    sarisari2007

    Kim Kylie Ermeni sipalarin ismini cekmeseydin olmazdi.

  • Burcak Zereykaya
    Burcak Zereykaya

    Ülke level atladı yemin ederim 😍

  • MEMES•VON• TURKEI
    MEMES•VON• TURKEI

    Er kann besser rappen als asche😂

  • Selen KOÇ
    Selen KOÇ

    kaç bininci defa dinliyorum... remix bilsem neler yapmak isterdim süper şarkı. hızını 1.05'de dinler misin Kerimcaaannn bir tık hızlı efso oluyor haha her hızda deneyip dinledim cidden en iyisi 1.05 hızında oluyor :D

  • Эсе Ястреб
    Эсе Ястреб

    Kerimcan ın Rihanna ile tanışması için dua ediyorum, iki efsane bir araya gelse ağlarım cidden

  • abc Ç
    abc Ç

    Bu videoyu o kadar iyi hatirliyorum ki baska bir hastaliktan dolayi hastaneye yatmistim o kadar korkuyordum ki bu virusten kesin olecegim her sey bitti diye bakiyordum ki karsi odada virus cikti ve alip baska yere götürülmüştü senin videolarinda guc bulmustum beni o halimde bile guldurmustun sana cok tesekkur ederim

  • Mert Can Baş
    Mert Can Baş

    What ever I’ll call u later

  • Lady Incognito
    Lady Incognito

    Lady Gaga eksik klipte, yoksa fazla mı olurdu......

  • Taha Yeni
    Taha Yeni

    herif güzel dans ediyor la

  • Elif Miray Erdinc
    Elif Miray Erdinc

    Sonunda vizyon gördük.

  • Tanker Bilo 52
    Tanker Bilo 52

    aklımdaki tek soru: bu adam cennetlikmi ??

    • MICHEAL SKOYFILD
      MICHEAL SKOYFILD

      @YOU SELF dhhdhdhd bende

    • YOU SELF
      YOU SELF

      @MICHEAL SKOYFILD orası doğru uzattım sınav sitresi cart curt nys iyi geceler

    • MICHEAL SKOYFILD
      MICHEAL SKOYFILD

      @YOU SELF Knak uzatmissin fakat Biz buna karar (Veremeyiz) diyip garanti hayir diyosun veremyizden sonra virgul koyup benim dusuncemle hayir diyebilirdin ?

    • YOU SELF
      YOU SELF

      @MICHEAL SKOYFILD bu benim düşüncem anlaminda demek istemiştim karar deil ama dediğim gibi hayır aslinda garantide hayir eğer insan olduğu cinsiyeti değiştirip ahlak dışı şeyler yaparsa bu ztn Kuran'da da geçmekte yani anlicagin bu kurallarda yazili iyilik yapio olabilir ama ne olursa olsun.

    • Tanker Bilo 52
      Tanker Bilo 52

      @YOU SELF buna bizim karar veremediğimizi bende biliyom

  • Sss5433r Sooohfghhh44
    Sss5433r Sooohfghhh44

    Just wowwww 👏👏🙌🙌🙌💗💗💗💗💗

  • ʀᴜᴍᴇʏꜱᴀ
    ʀᴜᴍᴇʏꜱᴀ

    Bir kere izleyince bir daha izliyorsun...

  • Şahika Koçarslanlı
    Şahika Koçarslanlı

    YA AĞLIYORUM ÇOK GÜZEEEEEELLLLLLLLLLLLLLL🥺💖🫂

  • 保志
    保志

    Türkiyeyi utançlıktan kurtaran bir video ama hala devam ediyolar utanç duruma düşürmeye Sana güveniyoruz Kerim Can💓

  • Gülben Demir
    Gülben Demir

    Mükemmelsin bundan sonrasını sana hakaret edenler düşünsün 😅❣️

  • Şahika Koçarslanlı
    Şahika Koçarslanlı

    💖💖💖💖

  • Taylan güleş
    Taylan güleş

    Arkadaşlar Türkçe yorum yapmayalım türk olduğu anlaşılmasın

  • Aytekin Gökçe
    Aytekin Gökçe

    We are proud of you Kerimcan, representing greeks 🇬🇷🇬🇷🇬🇷

  • Burak Altundal
    Burak Altundal

    Sen MÜKEMMEL bir detaysın KERİMCAN DURMAZ!!!!!! ❤🧡💛💚💙💜💖

  • Mirza Eren Gülbay
    Mirza Eren Gülbay

    Ayıptır Neden Elraen Abim den Çaldın!

  • Milena
    Milena

    Hem klip hem şarkı mükemmel. Görsel şölen resmen, klipde kayboluyor insan. Bi' kere dinlenip kapatılacak türden değil. İlla 3-4 kere izliyorum her seferinde. Sadece neden bu kadar fazla dislike var bunu anlayamadım. Başarıyı takdir etmek zor olmamalı. Bu kadarmı kıskançsınız ? Kudurmaya devam

  • Sude Polat
    Sude Polat

    Geziyorum elimde şampanya hayallerim sığmıyor dünyaya...klip yanında şarkı sözleri bile güzel salak saçma aşk sözleri olmayışı mükkk

  • Sait faik Abasıyanık
    Sait faik Abasıyanık

    OFFFF İCON MUSUNN BEEEE KALİTE AKIYOR KALİTEEEEE

  • Edi Son
    Edi Son

    Askim Süpersin

  • Sude Polat
    Sude Polat

    Sürtük tutmaz sözünü (bitch) kısmını çok sevdim şp9ğfşlpödehçlswp

  • Sevgi Erisen
    Sevgi Erisen

    Başarılı 💃

  • Eda A.
    Eda A.

    KERİMCANIN YORUMUMU BEĞENMESİ Mİ? VAR BİR HAYALİMİZ...

  • ENES ALKAN
    ENES ALKAN

    krals yapıyosun bu işi...

  • Gürkan Özler
    Gürkan Özler

    Hayallerim sığmıyor dünyaya! Instagram : the.grkn

  • Eylül
    Eylül

    Yemin ederim medeniyet

  • Gürkan Özler
    Gürkan Özler

    Bu kadar emek harcanmış şarkı 300 bin like alması üzdü. Parmaklar butona gençler. Hey bitches!

  • ZAYYA
    ZAYYA

    Kerimcan da star ışığı var dicem ama kendisi zaten star bebeğim

  • fatih kayan
    fatih kayan

    Kerimcan Durmaz 🙏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 helal olsun sana bu kadar iyi olabilirdi anca ötesi yok 🤯 👠👬🧘‍♂️🤸‍♂️🤸‍♀️

  • FırFır 98
    FırFır 98

    Yarın sınavda kafamda bu şarkı...

  • Nurettin güneş
    Nurettin güneş

    çanta şeklinde ki pastadaki LGBTT detayı

  • simgenur Çilingir
    simgenur Çilingir

    TUTULDUMMM🙈❤️

  • Ali Kemal Aktaş
    Ali Kemal Aktaş

    🤘🏻🤘🏻🤘🏻

  • Btl Er
    Btl Er

    Kerimcanın gerçekten inanılmaz yeteneği var. İnanılmaz güzel dans ediyor klibe bayıldımmmmm

  • Melis güven
    Melis güven

    Olayyyyyyyy çıkamıyorum şarkıdan 🇦🇱

  • GOKXAN OZTUXK
    GOKXAN OZTUXK

    Bu kalite nerden geliyor ❤️

  • zeynep karahasan
    zeynep karahasan

    Kerimcan ülkenin klip kalite seviyesini hangi cüretle yükseltirsin ayollll 😏😏

  • Gyuldzhan Hasan
    Gyuldzhan Hasan

    22:22 bu eykabılarla 😂 22:27 kız sen ne kadar güzelsin ayol deyip kıza yurumesi Ve sonra flowers derken ki yüzünün ifadesi ve elleri 😂 En güzel vloglarından biri 🔝👍✌️

  • Özgür Durgaç
    Özgür Durgaç

    Gördüğüm EN İYİ kliplerden